♥عکس های عاشقانه ♥ در ادامه مطلب♥


by : x-themes

 

عکس هایی زیبا (33 عکس)

عکسهای عاشقانه 22 اردیبهشت 92

 

عکس عاشقانه جدید و زیبا اردیبهشت سال 92

عکس عاشقانه احساسی و حسی و رمانتیک بهار

عکس عاشقانه به صورت کارت پستال و خیلی شیک 2013

عکسهای عاشقانه خرداد ماه 92

 


نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت16:43---7 خرداد 1392
قاشلارین اوخدی سنین،عاشقین چوخدی سنین، من سنی چوخ سئویرم خبرین یوخدی سنین.



امیر علی
ساعت16:42---7 خرداد 1392
دونیادا 3 شی چوخ ایسترم . داغدا داشی .گوزده یاشی . سن کیمین ناز یولداشی....


بنفشه
ساعت16:41---7 خرداد 1392
گونده منه باش ووران ایندی منه داش وورور.
ایندی منه داش ووران اوزگلره باش وورور.
اوزگه اگر داش وورا دردینه دوزمک اولار
. باخ بورا سوز بوردادی داشلاری یولداش وورور…


لیلا
ساعت16:40---7 خرداد 1392
یه دفعه یه پسره داشته راه میرفته میخوره زمین هواااااااااا میره نمیدونی تا کجاااااااا میره


رضا
ساعت16:34---7 خرداد 1392
به كوه گفتم عشق چيست؟ لرزيد. به ابر گفتم عشق چيست؟باريد. به باد گفتم عشق چيست؟ وزيد. به پروانه گفتم عشق چيست؟ ناليد. به گل گفتم عشق چيست؟ پرپر شد. و به انسان گفتم عشق چيست؟ اشك از ديدگانش جاري شد و گفت ديوانگيست....


ندا
ساعت16:25---7 خرداد 1392
سلام وبلاگت خیلی قشنگ بود ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, 15:52 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§